Hogyan duplázzuk meg egy cég forgalmát egy kiállításon?

Megrendelő

Multi-Cikória Kft.

a népszerű Maci Kávé gyártója és forgalmazója

A Multi-Cikória Kft. mindig is kereste az új és innovatív lehetőségeket a különböző korosztályhoz tartozó fogyasztói megszólítására. Főleg a fiatalok jelentettek kihívást a klasszikus márka számára. A 2019-es évi OMÉK-en (Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás) a gyártó szerette volna megmutatni a közönségnek, hogy a Maci Kávé nem csak egy retro finomság, hanem egy megújulásra képes, több mint 100 éves termék.

Feladat

Csapatunkat érte az a megtiszteltetés, hogy a Maci Kávé partnerei voltunk ezen a rendezvényen. Egy ingergazdag környezetben szálltunk versenybe a látogatók figyelméért, akiket vásárlókká kellett konvertálnunk. 

Megoldásunk

Egy olyan rendezvényen, ahol több 10 milliós standokkal, számtalan ingyenes kóstolóval, és termékmintákkal várják az érdeklődőket, nem könnyű kitűnni, vásárlókat szerezni. A megrendelt VR játékszoftver tervezésekor figyelembe vettük a célközönség életkorát és fogékonyságát, miközben a kiállítás körülményeiről sem feledkeztünk meg. A virtuális valóság szoftver fő feladata volt, hogy felkeltse a gyerekek figyelmét, és amíg ők játszanak, addig a szülők kóstolni, tájékozódni és vásárolni tudjanak. A VR alkalmazást úgy terveztük meg, hogy a játékidő a várakozó tömeg függvényében bármikor könnyen módosítható legyen. A kitelepülésre 2 darab Oculus Quest virtuális valóság eszközzel vonultunk ki egy 4 főből álló stábbal. A megszokottnál egyel több főt vittünk magunkkal, akinek feladata a járókelők megszólítása volt. Így senki nem maradt ki az élményből. A várakozóknak egy játékmester magyarázta el a játék működését. 

VR JÁTÉK A MACIKÁVÉ KIÁLLÍTÁSÁN

Eredményünk

A rendezvény négy napja alatt közel 4000 ember kóstolta meg a terméket, és a teljes készletet, több mint 2000 doboz kávét is sikerült értékesíteni! Ez egy kimagasló 35%-os konverzió (egy vásárló nem minden esetben csak egy terméket vett). Az érdeklődés akkora volt, hogy az kiállítás utolsó napján a dekorációból is ki kellett bontani a bemutató termékeket. 

Ügyfelünk minden várakozását felülmúlta az eredmény.