Szegedi uszoda bemutató

Megrendelő

Szeged 300

Szegedi önkormányzat

Feladat

Rövid VR élmény alkotása, amivel játékos formában bemutatható a még építés alatt álló uszoda. 

Megoldásunk

Egy gamifikált VR bemutató, amelyben az új uszoda medencéjében lehetett vízilabdázni. A helyszínnek egy kültéri, egyedi arculatra szabott sátor volt, ahová Oculus Quest standalone headsetek-kel települtünk ki.  

Játékmenet: A játékosok egy medence közepén egy üres kapuval szemben találták magukat. Egy „Szeged 300” logóval ellátott labdát kellett bedobniuk a kapuba. Minden egyes sikeres találat után a víz alól újabb akadályok jelentek meg, nehezítve az újabb pontszerzést.

Eredményünk

A két napos kitelepülés alatt közel félezer szegedinek sikerült bemutatni a projektet. A megrendelő nagyon elégedett volt, mert teljesítettük a megbízás kettős küldetését, a közönség amellett, hogy jól szórakozott, megcsodálhatta a virtuálisan felépített új uszodát, és az építkezéshez kapcsolódó kérdéseket is tehetett fel.